De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Raising the Corporate Umbrella

- Corporate Communications in the Twenty-First Century

Bag om Raising the Corporate Umbrella

Using cases and examples from companies such as The Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, BP Oil & British Airways the authors introduce the framework necessary to analyse corporate communications strategies and provide clear practical guidelines for successful implementation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333926390
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 410
  • Udgivet:
  • 4. september 2001
  • Størrelse:
  • 229x152x29 mm.
  • Vægt:
  • 783 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Raising the Corporate Umbrella

Using cases and examples from companies such as The Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, BP Oil & British Airways the authors introduce the framework necessary to analyse corporate communications strategies and provide clear practical guidelines for successful implementation.

Brugerbedømmelser af Raising the Corporate Umbrella



Find lignende bøger
Bogen Raising the Corporate Umbrella findes i følgende kategorier: