De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Radio in the Digital Age

Radio s influence can be found in almost every corner of new media. Radio in the Digital Age assesses a medium that has not only survived the challenges of a new technological age but indeed has extended its reach.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780745661971
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 15. november 2013
  • Størrelse:
  • 152x206x16 mm.
  • Vægt:
  • 288 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Radio in the Digital Age

Radio s influence can be found in almost every corner of new media. Radio in the Digital Age assesses a medium that has not only survived the challenges of a new technological age but indeed has extended its reach.

Brugerbedømmelser af Radio in the Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Radio in the Digital Age findes i følgende kategorier: