Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 17. december 2014
- Størrelse:
- 153x236x23 mm.
- Vægt:
- 564 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society
This book maps, describes and further explores all contemporary types of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners.
Brugerbedømmelser af Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621