Quick Guide Duftmarketing
indgår i Quick Guide serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 112
- Udgivet:
- 15. maj 2022
- Udgave:
- 22001
- Størrelse:
- 148x7x210 mm.
- Vægt:
- 157 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Quick Guide Duftmarketing
Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Duftmarketing und bietet Marketing-Verantwortlichen, die ihrem Unternehmen bzw. ihren Marken ein unverwechselbares Duftprofil verleihen möchten, zahlreiche pragmatische Hilfestellungen für die Umsetzung. Es geht darum, mit Hilfe von Duftstoffen den Absatz von Produkten und Dienstleistungen positiv zu beeinflussen bzw. zu steigern, als auch das Markenimage und die Kundenbindung zu stärken. Paul Steiner liefert für die Unternehmenspraxis wichtige Ansatzpunkte zur olfaktorischen Gestaltung von Marken, die durch konkrete Beispiele ¿ Singapore Airlines und MINI ¿ illustriert werden. Interviews mit renommierten Experten aus Wissenschaft und Praxis runden das Buch ab. Der Inhalt
Wahrnehmung und Wirkung olfaktorischer Reize
Markenrecht ¿ Die Duftmarke
Duftmarketing
Praxisbeispiele olfaktorischer Marken
Ausblick
Experteninterviews
Wahrnehmung und Wirkung olfaktorischer Reize
Markenrecht ¿ Die Duftmarke
Duftmarketing
Praxisbeispiele olfaktorischer Marken
Ausblick
Experteninterviews
Brugerbedømmelser af Quick Guide Duftmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Quick Guide Duftmarketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Krop og sind
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Varemærker og branding
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
- Lægevidenskab og sygepleje
- Matematik og naturvidenskab > Biologi og biovidenskab
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621