Quantitative Analysis in Marketing Management
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 342
- Udgivet:
- 14. maj 1998
- Størrelse:
- 154x233x19 mm.
- Vægt:
- 510 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Quantitative Analysis in Marketing Management
This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management.
Brugerbedømmelser af Quantitative Analysis in Marketing Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Quantitative Analysis in Marketing Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621