De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Quantifying Consumer Preferences

Bag om Quantifying Consumer Preferences

Demand studies and understanding consumer behavior remain two of the most important areas of analysis by practicing applied economists and econometricians. This book presents research on the estimation of demand systems and the measurement of consumer preferences.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848553125
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 300
  • Udgivet:
  • 21. maj 2009
  • Størrelse:
  • 158x231x36 mm.
  • Vægt:
  • 736 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Quantifying Consumer Preferences

Demand studies and understanding consumer behavior remain two of the most important areas of analysis by practicing applied economists and econometricians. This book presents research on the estimation of demand systems and the measurement of consumer preferences.

Brugerbedømmelser af Quantifying Consumer Preferences



Find lignende bøger
Bogen Quantifying Consumer Preferences findes i følgende kategorier: