Qualitatswahrnehmung aus Kundensicht
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 27. november 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 244x170x15 mm.
- Vægt:
- 557 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Qualitatswahrnehmung aus Kundensicht
Qualität ist gefragt. Doch was letztlich zählt, ist das, was der Kunde wahrnimmt. Dieses Buch beschreibt, welche Faktoren die Qualitätswahrnehmung beeinflussen. Der Leser erhält innovative Ideen und Empfehlungen aus den Branchen Reise und Touristik, Hotel- und Gastronomie, Automobilbereich, Kreditinstitute und Weiterbildung, um Exzellenz in der Servicequalität zu erzielen. Besonderheiten aus dem amerikanischen, asiatischen und arabischen Kulturkreis runden dieses nützliche Werk ab.
Brugerbedømmelser af Qualitatswahrnehmung aus Kundensicht
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Qualitatswahrnehmung aus Kundensicht findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621