De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitative Research in Tourism

- Ontologies, Epistemologies and Methodologies

Bag om Qualitative Research in Tourism

The first to focus solely upon qualitative research in tourism, this book combines discussions of the philosophies underpinning qualitative research, with reflexive chapters demonstrating how these techniques can be used.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415280877
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 4. marts 2004
  • Størrelse:
  • 156x233x14 mm.
  • Vægt:
  • 508 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Qualitative Research in Tourism

The first to focus solely upon qualitative research in tourism, this book combines discussions of the philosophies underpinning qualitative research, with reflexive chapters demonstrating how these techniques can be used.

Brugerbedømmelser af Qualitative Research in Tourism



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Research in Tourism findes i følgende kategorier: