De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitative Research in Intelligence and Marketing

- The New Strategic Convergence

Bag om Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203660
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 30. oktober 2000
  • Størrelse:
  • 156x235x15 mm.
  • Vægt:
  • 595 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Brugerbedømmelser af Qualitative Research in Intelligence and Marketing



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Research in Intelligence and Marketing findes i følgende kategorier: