De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitative Research in Digital Environments

- A Research Toolkit

Bag om Qualitative Research in Digital Environments

This book will be a valuable guide to qualitative reserach for marketing students, researchers and practitioners, as well as a central reference point for tutors in the growing field of Digital Sociology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138188693
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 12. december 2016
  • Størrelse:
  • 236x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 404 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Qualitative Research in Digital Environments

This book will be a valuable guide to qualitative reserach for marketing students, researchers and practitioners, as well as a central reference point for tutors in the growing field of Digital Sociology.

Brugerbedømmelser af Qualitative Research in Digital Environments



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Research in Digital Environments findes i følgende kategorier: