Qualitative Marketing Research
- Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 30. januar 2019
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Qualitative Marketing Research
Discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. The book presents new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes the application of qualitative research in consumer-centric companies.
Brugerbedømmelser af Qualitative Marketing Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Qualitative Marketing Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621