De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitative Consumer Research

Bag om Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787144927
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 296
  • Udgivet:
  • 18. august 2017
  • Størrelse:
  • 238x161x21 mm.
  • Vægt:
  • 550 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Qualitative Consumer Research

Using some of the latest qualitative research tools, this volume highlights insights about consumption ranging from how consumers process advertising messages, to how small retailers can combat the practice of "showrooming" by consumers comparing online prices with mobile devices.

Brugerbedømmelser af Qualitative Consumer Research



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Consumer Research findes i følgende kategorier: