De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitative Consumer and Marketing Research

Bag om Qualitative Consumer and Marketing Research

Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780857027672
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 14. december 2012
  • Størrelse:
  • 163x239x13 mm.
  • Vægt:
  • 432 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Qualitative Consumer and Marketing Research

Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.

Brugerbedømmelser af Qualitative Consumer and Marketing Research



Find lignende bøger
Bogen Qualitative Consumer and Marketing Research findes i følgende kategorier: