De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Publicity and the Early Modern Stage

- People Made Public

Bag om Publicity and the Early Modern Stage

Drawing on the insights of Habermasean public sphere theory and on the interdisciplinary field of celebrity studies, Publicity and the Early Modern Stage introduces a new and comprehensive look at early modern theories and experiences of publicity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030523312
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 294
  • Udgivet:
  • 8. maj 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 565 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 25. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Publicity and the Early Modern Stage

Drawing on the insights of Habermasean public sphere theory and on the interdisciplinary field of celebrity studies, Publicity and the Early Modern Stage introduces a new and comprehensive look at early modern theories and experiences of publicity.

Brugerbedømmelser af Publicity and the Early Modern Stage



Find lignende bøger
Bogen Publicity and the Early Modern Stage findes i følgende kategorier: