Public Relations in the Gulf Cooperation Council Countries
- An Arab Perspective
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 162
- Udgivet:
- 9. april 2019
- Størrelse:
- 240x163x20 mm.
- Vægt:
- 374 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public Relations in the Gulf Cooperation Council Countries
This book presents a clear picture of contemporary PR practice in this region, providing a background on the evolution of public relations in each GCC country. It shows how environmental factors (historical, cultural, socio-political, and economic) influence practice in the region.
Brugerbedømmelser af Public Relations in the Gulf Cooperation Council Countries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public Relations in the Gulf Cooperation Council Countries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621