Public Relations and the Power of Creativity
- Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 4. oktober 2018
- Størrelse:
- 390x171x16 mm.
- Vægt:
- 478 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public Relations and the Power of Creativity
This volume demonstrates a range of possibilities for creative thinking about public relations management and collaboration in different settings and with different purposes. The chapters hint at opportunities, point towards innovation, and challenge our thinking about the power of creativity.
Brugerbedømmelser af Public Relations and the Power of Creativity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public Relations and the Power of Creativity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621