Public Relations and the History of Ideas
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 2. januar 2015
- Størrelse:
- 241x156x14 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public Relations and the History of Ideas
Public relations and the History of Ideas explores ten great works from the likes of Confucius, Plato, Luther and Jung. Although most of the works significantly precede Public Relations as a phrase or profession, all are in no doubt about the force of planned public communication and the power that lies with those managing the process.
Brugerbedømmelser af Public Relations and the History of Ideas
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public Relations and the History of Ideas findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621