Public Relations and Journalism in Times of Crisis
- A Symbiotic Partnership
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 30. maj 2019
- Udgave:
- Størrelse:
- 150x225x0 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public Relations and Journalism in Times of Crisis
This book dissects crisis communication case studies from both the journalists' and the public relations professionals' perspective. In doing so, the authors acquaint professors and students of PR and journalism with the realities of covering and managing crises, including what works and why, as well as mistakes that occur.
Brugerbedømmelser af Public Relations and Journalism in Times of Crisis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public Relations and Journalism in Times of Crisis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621