Public Media Management for the Twenty-First Century
- Creativity, Innovation, and Interaction
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 302
- Udgivet:
- 26. september 2013
- Størrelse:
- 162x229x23 mm.
- Vægt:
- 608 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public Media Management for the Twenty-First Century
This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices.
Brugerbedømmelser af Public Media Management for the Twenty-First Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public Media Management for the Twenty-First Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621