Public House and Beverage Management: Key Principles and Issues
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 14. august 2000
- Størrelse:
- 193x247x13 mm.
- Vægt:
- 490 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Public House and Beverage Management: Key Principles and Issues
Provides students with a practical guide to the management aspects of the licensed trade industry. This work introduces students to: key players; variations in service offer; types of management arrangement; customers and segments; labour markets and employees; key elements in the business units; and, retailing skills.
Brugerbedømmelser af Public House and Beverage Management: Key Principles and Issues
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Public House and Beverage Management: Key Principles and Issues findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621