Psychology of the Consumer and Its Development
- An Introduction
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 362
- Udgivet:
- 30. juni 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 155x235x32 mm.
- Vægt:
- 764 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Psychology of the Consumer and Its Development
An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.
Brugerbedømmelser af Psychology of the Consumer and Its Development
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Psychology of the Consumer and Its Development findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621