Psychologische Marktforschung
indgår i Marketing-Management serien
indgår i Marketing-Management, 4 serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 402
- Udgivet:
- 13. april 1995
- Udgave:
- 22201
- Størrelse:
- 234x156x24 mm.
- Vægt:
- 739 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Psychologische Marktforschung
Frontmatter -- Vorwort zur 2. Auflage -- Inhalt -- Teil A Abgrenzung der psychologischen Marktforschung -- 1. Was ist Marktforschung? -- 2. Was ist psychologische Marktforschung? -- 3. Einordnung der psychologischen Marktforschung in das Gesamtsystem der Marktforschung -- 4. Das Methodenspektrum der Marktforschung -- Teil ¿ Die Methoden der psychologischen Marktforschung -- I. Methoden der Befragung -- II. Methoden der Beobachtung -- III. Experimentelle Methoden -- Teil C Die wichtigsten marktpsychologischen Verfahren und ihre Anwendungsbereiche -- 1. Die Image-Analyse -- 2. Die Motivforschung -- 3. Psychologische Produkt-Tests -- 4. Die psychologische Werbeforschung -- 5. Die Anwendungsgebiete multivariater Verfahren in der Marktforschung -- Anhang -- Literaturverzeichnis -- Sachverzeichnis
Brugerbedømmelser af Psychologische Marktforschung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Psychologische Marktforschung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621