Proximity Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 30. januar 2024
- Størrelse:
- 152x12x229 mm.
- Vægt:
- 299 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Proximity Marketing
This book discusses emerging concepts and practices of proximity marketing through theoretical foundations, design arguments, and managerial analysis. It converges the business, social, crowd, and behavioral ecosystems with the proximity marketing approaches.Success factors of the proximity marketing in the context of customer-centric companies synchronized with crowd-based business modeling, co-creation, and coevolution initiatives have been explained through the people-oriented models. This book presents innovative concepts, best practices, and case studies on proximity marketing strategy in the emerging markets and contributes to the new concepts in business.
Brugerbedømmelser af Proximity Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Proximity Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621