Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
indgår i Gabler Theses serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 140
- Udgivet:
- 12. november 2021
- Udgave:
- 12022
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 214 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers' inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.
Brugerbedømmelser af Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621