De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Protecting the Brand, Volume II

- Busting the Bootlegs

Bag om Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781637422069
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 30. april 2022
  • Størrelse:
  • 228x152x28 mm.
  • Vægt:
  • 646 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Brugerbedømmelser af Protecting the Brand, Volume II



Find lignende bøger
Bogen Protecting the Brand, Volume II findes i følgende kategorier: