Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 390
- Udgivet:
- 28. juli 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 503 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
Christian Coenen überträgt das aus der Organisationspsychologie bekannte Konstrukt des Prosozialen Organisationalen Verhaltens auf den Dienstleistungskontakt zwischen Mitarbeiter und Kunden. Er entwickelt einen innovativen Messansatz (eine Weiterentwicklung des Instrumentariums der qualitativen Marktforschung) und entwirft ein umfangreiches und in sich stimmiges Managementkonzept, um ein prosoziales Dienstleisterverhalten zu erzielen.
Brugerbedømmelser af Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621