De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Promotion Dynamics

Presents a comprehensive overview of the various dynamic effects of promotions. To keep the discussion centred on a common theme, the authors focus in particular on the dynamic effects of price promotions (rather than non-price promotions) offered to consumers (rather than to the trade or to sales force).

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601982803
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 108
  • Udgivet:
  • 11. november 2009
  • Størrelse:
  • 157x234x6 mm.
  • Vægt:
  • 166 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Promotion Dynamics

Presents a comprehensive overview of the various dynamic effects of promotions. To keep the discussion centred on a common theme, the authors focus in particular on the dynamic effects of price promotions (rather than non-price promotions) offered to consumers (rather than to the trade or to sales force).

Brugerbedømmelser af Promotion Dynamics



Find lignende bøger
Bogen Promotion Dynamics findes i følgende kategorier: