Profiles of News Consumption
- Platform Choices, Perceptions of Reliability, and Partisanship
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 110
- Udgivet:
- 31. august 2021
- Størrelse:
- 229x152x6 mm.
- 2-3 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Profiles of News Consumption
In this report, the authors use survey data to explore how U.S. media consumers use news platforms (e.g., print, television, social media, internet), the relationships between these profiles, and consumers'' perceptions of the reliability of news. Findings include that consumers are mixed in their perceptions of news reliability and that partisanship broadly shapes news consumption behavior and willingness to seek differing viewpoints.
Brugerbedømmelser af Profiles of News Consumption
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Profiles of News Consumption findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621