Produktinnovation in der Medienindustrie
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 23. februar 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 316 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Produktinnovation in der Medienindustrie
Lutz Köhler entwickelt ein Rahmenkonzept für Produktplattformen, das es Medienunternehmen erlaubt, ihre Produkte zu modularisieren, um so die Komponenten von Medienprodukten mehrfach zu nutzen. Er diskutiert ein Prozessmodell, das es ermöglicht, eigene, projektspezifische Produktinnovationsprozesse zu entwerfen, und zeigt abschließend auf, wie Medienunternehmen mit Hilfe von Projektnetzwerken neue Produkte in zwischenbetrieblicher Zusammenarbeit entwickeln können.
Brugerbedømmelser af Produktinnovation in der Medienindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Produktinnovation in der Medienindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621