Produktentwicklung mit Virtuellen Communities
- Kundenwunsche Erfahren und Innovationen Realisieren
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 387
- Udgivet:
- 29. januar 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 244x170x21 mm.
- Vægt:
- 663 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Produktentwicklung mit Virtuellen Communities
Die Zahl von Online-Gemeinschaften steigt, und damit stellt sich für Unternehmen die Frage, wie man dieses Potenzial für Innovationsvorhaben optimal nutzbar machen kann. Dieser Sammelband gibt einen umfassenden und praxisorientierten Einblick in die Nutzung des Internets, speziell von virtuellen Communities, um Kundenwünsche zu erfahren und Kunden in den Produktentwicklungsprozess aktiv einzubinden.
Brugerbedømmelser af Produktentwicklung mit Virtuellen Communities
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Produktentwicklung mit Virtuellen Communities findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621