De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Procurement Marketing

- A Strategic Concept

Bag om Procurement Marketing

A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading through a heuristic structure to the right combination of procurement tools.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642084133
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 184
  • Udgivet:
  • 2. december 2010
  • Udgave:
  • 11998
  • Størrelse:
  • 234x156x10 mm.
  • Vægt:
  • 314 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 8. februar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Procurement Marketing

A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading through a heuristic structure to the right combination of procurement tools.

Brugerbedømmelser af Procurement Marketing



Find lignende bøger
Bogen Procurement Marketing findes i følgende kategorier: