Procedural Content Generation in Games
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 237
- Udgivet:
- 26. oktober 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 160x242x21 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Procedural Content Generation in Games
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.
Brugerbedømmelser af Procedural Content Generation in Games
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Procedural Content Generation in Games findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621