De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319427140
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 237
  • Udgivet:
  • 26. oktober 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 160x242x21 mm.
  • Vægt:
  • 542 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Brugerbedømmelser af Procedural Content Generation in Games



Find lignende bøger
Bogen Procedural Content Generation in Games findes i følgende kategorier: