De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Pro Logo

- Brands as a Factor of Progress

Bag om Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403918253
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 322
  • Udgivet:
  • 10. oktober 2003
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 145x224x28 mm.
  • Vægt:
  • 514 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Brugerbedømmelser af Pro Logo



Find lignende bøger
Bogen Pro Logo findes i følgende kategorier: