Privacy and Capitalism in the Age of Social Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 268
- Udgivet:
- 9. september 2015
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Privacy and Capitalism in the Age of Social Media
Grounded in qualitative empirical research about social media users' attitudes towards privacy and surveillance issues, this book contributes to a critical theory of information capitalism by exploring the commodification of privacy and personal data, providing a critical framing of the ongoing debate over privacy in the internet age.
Brugerbedømmelser af Privacy and Capitalism in the Age of Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Privacy and Capitalism in the Age of Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621