De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668005952
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 78
  • Udgivet:
  • 25. juni 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x5 mm.
  • Vægt:
  • 113 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 18. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter



Find lignende bøger
Bogen Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter findes i følgende kategorier: