Principles of Publishing In The Digital Age
- 6th Edition
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 26. august 2020
- Størrelse:
- 152x229x11 mm.
- Vægt:
- 277 g.
- 2-3 uger.
- 21. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Principles of Publishing In The Digital Age
An updated edition of a primer on the basics of writing, editing, publishing and marketing your own book. It includes a brief history of printing and publishing from 3,000 BC on, accounting methods, formatting, web site coding, and other information you will need to expand your knowledge and marketplace. The methods can be applied to any product you choose to produce and sell. This book will be your constant companion as you embark on your own adventure in small business. This is the 6th edition.
Brugerbedømmelser af Principles of Publishing In The Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Principles of Publishing In The Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621