De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Principles of Marketing

Bag om Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780273695592
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 1296
  • Udgivet:
  • 3. august 2006
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 266x198x54 mm.
  • Vægt:
  • 2300 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Brugerbedømmelser af Principles of Marketing



Find lignende bøger
Bogen Principles of Marketing findes i følgende kategorier: