De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Principles of Marketing for a Digital Age

Bag om Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529779790
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 496
  • Udgivet:
  • 27. december 2022
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 245x189x31 mm.
  • Vægt:
  • 1064 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 4. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Brugerbedømmelser af Principles of Marketing for a Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Principles of Marketing for a Digital Age findes i følgende kategorier: