Principles of Advertising: A Systematic Syllabus of the Fundamental Principles of Advertising
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 76
- Udgivet:
- 27. oktober 2022
- Størrelse:
- 156x4x234 mm.
- Vægt:
- 118 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Principles of Advertising: A Systematic Syllabus of the Fundamental Principles of Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Principles of Advertising: A Systematic Syllabus of the Fundamental Principles of Advertising findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Mikroøkonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > International økonomi > International handel
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Historie og arkæologi > Historie