Pressevertrieb in Europa
- Analyse Unter Berucksichtigung Des Preisbildungs-Aspektes Zur Aufrechterhaltung Deutscher Pressevertriebsstruktureigenheiten
indgår i Sozialwissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 213
- Udgivet:
- 28. juni 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 281 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Pressevertrieb in Europa
Sabine Biermeier untersucht die Auswirkungen der Entwicklung zum Europäischen Binnenmarkt - und vor allem der Euro-Einführung - auf den europaweiten Pressevertrieb und geht der Frage nach einer aus Verlags- und Konsumentensicht nachvollziehbaren Preispolitik für europaweit verfügbare Presseprodukte nach.
Brugerbedømmelser af Pressevertrieb in Europa
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Pressevertrieb in Europa findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621