Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
- Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 130
- Udgivet:
- 6. maj 2024
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 14x210x13 mm.
- Vægt:
- 258 g.
- 1-5 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
Der er vanvittigt mange gode historier at fortælle inden for turisme- og oplevelsesbranchen i Danmark.Men hvordan får du hul igennem til medierne? Hvilke historier er værd at satse på?Og hvordan kan du bruge pressearbejde i din turismevirksomhed til at få omtale og opmærksomhed fra medierne?
Denne bog er en meget konkret guide til at fortælle dine historier på den rigtige måde, så journalisterne lytter. Det er ikke nogen videnskab - alle kan lære det.
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser henvender sig til alle iværksættere og aktører, der arbejder med at skabe fantastiske oplevelser for danske og udenlandske turister.
Undertitlen på bogen er Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr.
Det koster nemlig ikke noget af lave pressearbejde udover din tid, energi og ihærdighed.
Når det lykkes at opnå gode presseresultater, kan det gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed.
I bogen kommer du til at møde nogle af landets førende eksperter inden for PR i turismebranchen. Du kan også møde en række turismeiværksættere, der har forstået værdien af at prioritere pressearbejde, selvom der som turismeaktør altid er travlt med tusind andre ting.
Denne bog er en meget konkret guide til at fortælle dine historier på den rigtige måde, så journalisterne lytter. Det er ikke nogen videnskab - alle kan lære det.
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser henvender sig til alle iværksættere og aktører, der arbejder med at skabe fantastiske oplevelser for danske og udenlandske turister.
Undertitlen på bogen er Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr.
Det koster nemlig ikke noget af lave pressearbejde udover din tid, energi og ihærdighed.
Når det lykkes at opnå gode presseresultater, kan det gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed.
I bogen kommer du til at møde nogle af landets førende eksperter inden for PR i turismebranchen. Du kan også møde en række turismeiværksættere, der har forstået værdien af at prioritere pressearbejde, selvom der som turismeaktør altid er travlt med tusind andre ting.
Brugerbedømmelser af Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Børn og unge > Læring
- Rejsebøger
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv > Serviceindustri og turisme
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: håndværk og andre fag > Undervisningsmidler: erhvervsfag > Undervisningsmidler: servicefag
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621