Presidential Campaigns in the Age of Social Media
- Clinton and Trump
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 170
- Udgivet:
- 17. december 2019
- Udgave:
- Størrelse:
- 229x155x17 mm.
- Vægt:
- 384 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Presidential Campaigns in the Age of Social Media
This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.
Brugerbedømmelser af Presidential Campaigns in the Age of Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Presidential Campaigns in the Age of Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621