Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 16. juni 2011
- Størrelse:
- 164x235x29 mm.
- Vægt:
- 552 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
The internationally bestselling author of The Starbucks Experience reveals how UCLA Health System achieves the highest levels of excellence--and explains how business leaders in any industry can get the same results
Brugerbedømmelser af Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Prescription for Excellence: Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621