Preispolitik Fur Leistungsverbunde Im Business-To-Business-Marketing
indgår i Gabler Edition Wissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 27. oktober 1995
- Udgave:
- 1995
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 331 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Preispolitik Fur Leistungsverbunde Im Business-To-Business-Marketing
Der Autor erklärt sowohl die grundlegenden Handlungsalternativen für die Preissetzung auf Business-to-Business-Märkten als auch die Faktoren, die die Effizienz des verbundenen Angebots von Sach- und Dienstleistungen beeinflussen.
Brugerbedømmelser af Preispolitik Fur Leistungsverbunde Im Business-To-Business-Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Preispolitik Fur Leistungsverbunde Im Business-To-Business-Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621