Preismanagement und Marketing in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 20
- Udgivet:
- 23. april 2019
- Udgave:
- 19001
- Størrelse:
- 148x2x210 mm.
- Vægt:
- 45 g.
- 2-3 uger.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Preismanagement und Marketing in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Einsendeaufgabe aus dem Jahr 2019 im Fachbereich Gesundheit - Sport - Sportökonomie, Sportmanagement, Note: 1,0, Deutsche Hochschule für Prävention und Gesundheitsmanagement GmbH, Sprache: Deutsch, Abstract: Diese Arbeit behandelt die Themen der Preisbildung und der Corporate Identity vor dem Hintergrund der Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche.
Brugerbedømmelser af Preismanagement und Marketing in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Preismanagement und Marketing in der Fitness- und Gesundheitsbranche findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621