Preisdifferenzierung Aus Kundensicht
- Eine verhaltenswissenschaftliche Untersuchung wahrgenommener Komplexitaet von Preisdifferenzierung
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 12. februar 2014
- Vægt:
- 460 g.
- 2-4 uger.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Preisdifferenzierung Aus Kundensicht
Die Zielsetzung dieser Arbeit ist es, die Preisdifferenzierung aus der Kundenperspektive zu untersuchen. Hierzu werden bestehende Konzepte und Theorien der Preisdifferenzierung, die fast ausschlielich die Unternehmenssicht beschreiben, um konsumentenverhaltenswissenschaftliche Aspekte erganzt.
Brugerbedømmelser af Preisdifferenzierung Aus Kundensicht
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Preisdifferenzierung Aus Kundensicht findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621