Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 112
- Udgivet:
- 24. juli 2019
- Størrelse:
- 246x189x6 mm.
- Vægt:
- 213 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie
Ablauf einer Marktforschungsstudie in acht Schritten: (1) Fremd- und Eigenforschung, (2) Primär- und Sekundärforschung, (3) Entwicklung geeigneter Messinstrumente, (4) Datengewinnung, (5) Feldphase, (6) Datenanalyse, (7) (Gegebenenfalls) Prognose, (8) Visualisierung und Präsentation der BefundeZielgruppen: - Studierende und Lehrende in Bachelor- und Masterstudiengängen, die sich mit dem Thema "Marktforschung" beschäftigen - Praktiker*innen aus Marketing, Vertrieb, Service und Marktforschung- Consultants und Marktforscher*innen
Brugerbedømmelser af Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Praxisleitfaden Aufbau und Ablauf einer Marktforschungsstudie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621