Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 672
- Udgivet:
- 27. juli 2012
- Størrelse:
- 175x42x246 mm.
- Vægt:
- 1301 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Hobby og fritid
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Litteratur og litteraturstudier
- Reference, information og tværfaglige emner > Biblioteksvidenskab, informationsvidenskab og museumsvidenskab > Biblioteksadministration, arkivadministration og informationshåndtering
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Offentlige tjenester og offentlig sektor
- Lægevidenskab og sygepleje
- Idræt og udendørsaktiviteter
- Sundhed, relationer og personlig udvikling