Pragmatics of Social Media
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 737
- Udgivet:
- 11. september 2017
- Vægt:
- 1346 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Pragmatics of Social Media
This handbook provides a comprehensive overview of the pragmatics of social media. Its five parts offer state-of-the-art reviews and critical evaluations of the conceptual ground of social media, single social media platforms, the micro-and macro-level organization of social media discourse, the multifarious ways in which users collectively (re-)construct identities, and speech act functions such as disagreeing, complimenting, requesting.
Brugerbedømmelser af Pragmatics of Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Pragmatics of Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621