Pr- A Persuasive Industry?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 6. oktober 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 156x12x234 mm.
- Vægt:
- 313 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Pr- A Persuasive Industry?
Public relations is a big and rapidly growing industry, with annual growth rates of 20-30%. It spans the worlds of business, politics and culture, sport and entertainment. PR is everywhere. And yet, though it is much talked about it is little analyzed.
Brugerbedømmelser af Pr- A Persuasive Industry?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Pr- A Persuasive Industry? findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621